Нарада керівників закладів освіти Шегинівської територіальної громади


 

Сьогодні, 16 лютого 2024 року, відбулася нарада керівників закладів освіти Шегинівської сільської ради.

Обговорено ряд важливих питань життєдіяльності та оцінки роботи закладів освіти громади:

- зовнішні і внутрішні показники якості освіти;

- робота з обдарованими, талановитими школярами, аналіз результатів  І, ІІ, ІІІ  етапів  Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад,  мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка, конкурсу з української мови імені Петра Яцика, інших інтелектуальних змагань  у 2023/2024 навчальному році

- внутрішкільна методична робота, її ефективність та дієвість і вплив на якість освіти;

- хід атестації педагогічних працівників, професійні якості педагогічного працівника, його сильні та слабкі сторони, рівень загальної культури,  оптимальні умови для вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду кращих педагогічних працівників закладу освіти, оцінка результатів роботи педагогів;

- про прозорість та інформаційну відкритість закладу освіти;

- звітність керівника ЗЗСО перед громадськістю;

- інші робочі питання.

Зроблено детальний аналіз ЗНО/НМТ 2021-2023 років з предметів,  відзначено позитивні і негативні сторони щодо підготовки випускників до тестувань та їх результати, про спільну роботу педагогів, батьків, керівництва закладів освіти. Проаналізовано роботу з обдарованою учнівською молоддю, результати олімпіад, творчих конкурсів, змагань.

Керівники закладів освіти відкрито, критично, з повною відповідальністю,  наголосили на причинах низьких результатів своїх випускників щодо результатів ЗНО/НМТ, визначили конкретні заходи щодо усунення недоліків, прогалин у  роботі педагогічних колективів. Відзначили  позитивні зрушення щодо якості освіти у 2023-2024 н.р., активізації роботи з обдарованою молоддю. 

Звернули увагу на систему матеріального стимулювання педагогічних працівників, в центрі якої перебуває педагог, його інтелектуальний, творчий, професійний, фізичний розвиток, підтримка ініціативних, результативно працюючих педагогів шляхом їх матеріального та морального заохочення.

Зазначили, що організаційна, фінансова, академічна та кадрова автономія закладів загальної середньої освіти є особливо актуальною на сьогоднішній час, а від ефективності управління залежить успіх та результат діяльності, як у короткостроковій, так і довгостроковій перспективі.

Коментарі