Навчання керівників закладів освіти за програмою «Оцінювання у Новій українській школі як спосіб реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»
Сьогодні, 17 серпня 2022 р., в приміщенні актового залу відділу освіти,
молоді та спорту Мостиської міської ради, відбулося чергове зібрання керівників закладів загальної
середньої освіти Шегинівської сільської ради щодо оцінювання в 5-х класах НУШ.
Даний захід проходив, як продовження навчання керівників освітніх закладів територіальних
громад до впровадження у 2022-2023 н.р. нового Державного стандарту базової
середньої освіти в 5-му класі за програмою «Оцінювання у Новій українській
школі як спосіб реалізації Державного
стандарту базової середньої освіти». Програма розроблена Комунальним закладом
Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти».
Заняття проводила тренерка – консультат, директорка Центру професійного розвитку
педагогічних працівників Мостиської міської ради Олександра Баша.
Під час роботи розглянуто і обговорено багато питань:
-
рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів
5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту
базової середньої освіти;
-
види оцінювання учнів НУШ 5- класів;
-
інструментарії оцінювання;
-
свідоцтва досягнень учнів НУШ, 5 клас;
-
рекомендовані форми організації освітнього процесу в сучасних умовах.
Також
учасники навчань переглянули презентації завідувачки кабінету координації
впровадження НУШ і моніторингу ЛОІППО, кандидатки педагогічних наук, доцентки Марії
Барни, заступника директора з науково-педагогічної роботи, викладача кафедри
освітньої політики Львівського інституту післядипломної педагогічної освіти
Сергія Пазюка і інших.
Справді, такі навчання для управлінців допоможуть керівництву шкіл ефективно
запровадити у школі демократичне врядування, краще згуртувати колектив,
побудувати партнерські відносини з батьками й загалом вдосконалити свої
управлінські навички. Втіливши на практиці поради та напрацювання освітян, керівники
закладів освіти зможуть перетворити свою школу на таку інституцію, яка навчає
учнів самостійності та відповідальності і кожен учень, у такій школі, має право на справедливе, неупереджене,
об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів
його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.
Коментарі
Дописати коментар