Навчання керівників закладів освіти за програмою «Оцінювання у Новій українській школі як спосіб реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»

 

  Сьогодні, 17 серпня 2022 р.,  в приміщенні актового залу відділу освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради, відбулося чергове зібрання  керівників закладів загальної середньої освіти Шегинівської сільської ради щодо оцінювання в 5-х класах НУШ.

   Даний захід проходив, як продовження  навчання  керівників освітніх закладів територіальних громад до впровадження у 2022-2023 н.р. нового Державного стандарту базової середньої освіти в 5-му класі за програмою «Оцінювання у Новій українській школі як  спосіб реалізації Державного стандарту базової середньої освіти». Програма розроблена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

   Заняття проводила тренерка – консультат,  директорка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Мостиської міської ради Олександра Баша.

  Під час роботи розглянуто  і обговорено багато питань:

-          рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти;

-           види оцінювання учнів НУШ 5- класів;

-          інструментарії  оцінювання;

-          свідоцтва досягнень учнів НУШ, 5 клас;

-           рекомендовані форми організації освітнього процесу в сучасних умовах.

Також учасники навчань переглянули презентації завідувачки кабінету координації впровадження НУШ і моніторингу ЛОІППО, кандидатки педагогічних наук, доцентки Марії Барни, заступника директора з науково-педагогічної роботи, викладача кафедри освітньої політики Львівського інституту післядипломної педагогічної освіти Сергія Пазюка і інших.

  Справді,  такі навчання  для управлінців  допоможуть керівництву шкіл ефективно запровадити у школі демократичне врядування, краще згуртувати колектив, побудувати партнерські відносини з батьками й загалом вдосконалити свої управлінські навички. Втіливши на практиці  поради та напрацювання освітян, керівники закладів освіти зможуть перетворити свою школу на таку інституцію, яка навчає учнів самостійності та відповідальності і кожен учень, у такій школі,  має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.


Коментарі